找不到官方影片,只好先隨便放一個了

 

Birdy的抒情慢歌總是可以唱進人的心坎裡
而且不知道是因為背景音樂還是怎樣
常常有大氣的感覺...一直覺得她比Sam Smith適合唱007阿

 

 

 

There are shadows in my dreams
夢中有濃濃的陰影
Storms that steer me out of reach
風暴將我吹離
And you just wait on my defeat
而你就在一旁等著我被擊倒


So I built an army underneath
所以我在心裡建造了一支軍隊
And now they guard me while I sleep
現在他們在我睡覺時保衛我
And this worn out frame will carry me
而這個搖搖欲墜的框架支持著我


Don't go holding your breath
不要秉住呼吸
You know that I'm not done yet
你知道我還沒結束
There's still a fight in me left
我還在奮鬥
Don't go shouting out loud
不要大聲叫嚷
That you're claiming the crown
說的好像你已經獲勝了
I'm down but not out
我雖已倒地 但還沒出局


And the bittersweet of every new defeat
每一次失敗的酸甜苦辣
Is I'm stronger that before
都讓我更加堅強
Maybe on my knees
也許我不支跪下
But I still believe
但我仍然相信
These broken wings will soar
這破碎的翅膀還能飛翔


Untie my silhouette
解開我的剪影
It's all that is left
只會留下
Of a broken heart
凋零的心
Leave all of my regrets
留下我所有的後悔
To sink like ship wrecks
就像觸礁的船沉沒
Through oceans dark
在黑暗的海中


In the dust I wrote my name
在灰塵上我寫下名字
And from the ruins hopes were raised
在廢墟中希望升起
Cause all that's lost can be replaced in time
因為時間會取代失去的一切

arrow
arrow
    文章標籤
    Birdy
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()