Rhodes,很抒情的一位歌手
會注意到他是因為跟Birdy合唱Let It All Go一曲
覺得非常好聽,於是連過去
他的歌也很舒服,根本男Birdy(笑)


Mind break in two,
心碎成兩半
There's a light in the sky, there's a light
天空中有一道光
And it's all for you
它是為了妳
Dawn colors all
開啟了所有色彩
Tell me how do you feel?
告訴我妳覺得如何
Tell me how do you need to heal?
告訴我妳需要怎樣才能走出傷痛


Are you holding your breath again?
妳又秉住呼吸了嗎
Are you holding your breath again?
妳又秉住呼吸了嗎
Breathe, release it all
深呼吸,放下一切
Come on now, I'll keep you warm
來吧,我會溫暖妳
Breathe, release it all
深呼吸,放下一切
Come on now, I need your love
來吧,我需要妳的愛
Come on now!
來吧


I'll steer the wind, don't you move
我會乘風而來,妳也動起來吧
Will it carry me, easily carry me close to you
它將帶著我靠近妳
Don't, loose your sight
千萬不要放鬆妳的視線
When the fire in your heart takes a hold of your life
當妳心中的火焰主宰了妳的生活時


Never give up, never give up
永遠不要放棄
Never give up,
永遠不要放棄
Never give up, never give up
永遠不要放棄
Never give up,
永遠不要放棄


There's a light
這裡有一道光
It's all for you
全是為了妳
Come on now!
來吧
There's a light
這裡有一道光
It's all for you
全是為了妳
Come on now!
來吧
There's a light
這裡有一道光
It's all for you
全是為了妳
Come on now!
來吧


Breathe, release it all!
深呼吸,放下一切

arrow
arrow
    文章標籤
    RHODES
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()