這首對Imagine Dragons來說算蠻小品的

可是歌詞剛好有點打到我 旋律也蠻輕快舒服 推薦給大家囉

 

 


4am, beside myself
凌晨四點,無法控制我自己
And what I think of mental health
我覺得自己瘋了
All the things that worry me
所有擔心我的人
All the things you don’t believe
所有你不信的一切
I’ve been told just what to do
別人總是告訴我該怎麼做
Where to look and point my view
或指點我視線該往哪裡看
All the things that I could be
該成為怎樣的人
I think I learned in therapy
我想我在這療程中漸漸明白


Am I just a shadow you drew?
我是不是只是你畫出的陰影?


It comes back to you
全都會回來
It comes back to you
全都會回來
All the things that you have lost
所有你失去的
Will find their way to you
都會找到通向你的道路
It comes back to you
全都會回來
It comes back to you
全都會回來
Looking back into the past
回首過去
And I can see it through
就可以度過難關


Mocking birds and diamond rings
應聲蟲或鑽石戒指
I have thought of greater things
我腦中有更偉大的事情
All the things that fly by me
所有我經過的事物
All the lives that I could lead
所有我可以領導的生命
Maybe I was born for that
也許我就是為此而生
Or maybe I was first to last
或者也許我自始至終都是這樣
You could call it cowardess
你可以說這是懦夫的行為
But leave me to my studied bliss
但請把我留給我的美好未來

arrow
arrow
    文章標籤
    Imagine Dragons
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()