I don't want to play this game no more
我不想再玩這個遊戲
I don't wanna play it
我不想再玩了
I don't want to stay 'round here no more
我不想再待在這裡
I don't wanna stay here
我不想待在這裡
Like rain on a Monday morning
就像星期一早晨的雨
Like pain that just keeps on going on
就像不斷持續的傷痛


Look at all the hate they keep on showing
看看那些他們不斷發散的負面情緒
I don't want to see that
我不想看到那些
Look at all the stones they keep on throwing
看看那些他們不斷丟來的石頭
I don't want to feel that
我不想感受到那些
Like Sun that will keep on burning
就像不斷燃燒的太陽
I used to be so discerning, oh
我曾經是這麼有眼力的


In my recovery
在我東山再起時
I’m a soldier at war
我是戰場上的士兵
I have broken down walls
我擊破擋住我的牆
I defined
我定義一切
I designed
我設計一切
My recovery
我將東山再起


In the sound of the sea
在海浪聲中
In the oceans of me
我心中的海洋
I defined
我定義一切
I designed
我設計一切
My recovery
我將東山再起


Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
My recovery
我將東山再起


And I can hear the choirs keep on singing
我可以聽到合唱團不斷地唱著
Tell me what they’re saying
告訴我他們在唱什麼
And I can hear the phone
我可以聽到電話聲
It keeps on ringing
它一直在響
I don’t want to answer
可是我不想接
I know that I used to listen
我知道以求我都會接
And I know I’ve become dismissive, oh
我知道我變得不在乎


In my recovery
在我東山再起時
I’m a soldier at war
我是戰場上的士兵
I have broken down walls
我擊破擋住我的牆
I defined
我定義一切
I designed
我設計一切
My recovery
我將東山再起


In the sound of the sea
在海浪聲中
In the oceans of me
我心中的海洋
I defined
我定義一切
I designed
我設計一切
My recovery
我將東山再起


Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
My recovery
我將東山再起


In my recovery
在我東山再起時
I’m a soldier at war
我是戰場上的士兵
I have broken down walls
我擊破擋住我的牆
I defined
我定義一切
I designed
我設計一切
My recovery
我將東山再起


In the sound of the sea
在海浪聲中
In the oceans of me
我心中的海洋
I defined
我定義一切
I designed
我設計一切
My recovery
我將東山再起


Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
My recovery
我將東山再起


Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌
My recovery
我將東山再起


Keep soaring
繼續爆紅
Keep song-writing
繼續寫歌

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()