She is something to behold
她讓我看得入神
Elegant and bold
優雅而出眾
She is electricity
她是一道閃電
Running to my soul
打進我的靈魂裡


And I could easily lose my mind
我很容易失去理智
The way you kiss me will work each time
你親吻我的方式每次都讓我欲罷不能
Calling me to come back to bed
呼喚我回到床上
Singing Georgia on my mind
在我腦海中唱著聖歌


And I...
而我
And I...
而我


Lips generous and warm
豐腴又溫暖的雙唇
You build me up like steps
你讓我越來越堅強
Eyes innocent and wild
天真又狂野的雙眼
Remind me what it's like
讓我想起那種感覺


And I could easily lose my mind
我很容易失去理智
The way you kiss me will work each time
你親吻我的方式每次都讓我欲罷不能
Pulling me back into the flames
將我拉回激情裡
And I'm burning up again
而我又再度燃燒
I'm burning up
我燃燒起來了


And I, I never understood what was at stake
而我永遠不董什麼是危險
I never thought your love was worth it's wait
我從沒想過妳的愛值得等待
Well now you've come and gone
現在你來了,又走了
I finally worked it out
我才終於發現
I worked it out
我才發現


I never should have told you
我本不該告訴你
I never should have let you see inside
我本不該讓你看清我的內心
Don't want it troubling your mind
不想讓它擾亂妳的心神
Won't you let it be
不如就隨他去吧
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()