無意間在Spotify聽到的歌,

好久沒有聽到這麼簡單的一首歌,讓我想到大學時代的"清華情歌"

簡單的旋律,卻可以感受到農濃的情意

PS.也好久沒有翻到這麼簡單的歌詞了...

From the day that we first met
從我們相遇的那天開始
I knew that God had led our steps
我知道是上帝在帶領我們的腳步
As I grew closer to you
當我越來越靠近妳
You became my everything
妳成為我的所有
And I pray that I could be
我祈禱自己可以成為
The one who would make your dreams come true
讓妳的夢想成真的人


And as we're standing here today
今天當我們站在這邊
Daddy gives the bride away
父親將新娘的手給我
I can't believe that we've come this far
我不敢相信我們已經走了這麼遠
And though I don't have much
雖然我有的不多
I give you my love
給妳我的愛
And I want you to know
而我想要讓妳知道
With all my heart
這是我全部的真心


I promise to
我保證
Stand by you
會永遠支持妳
Through all the storms in life
度過生命中所有的風風雨雨
I'll be there and I'll be true
我會永遠在妳身邊
No matter what the road
無論生命
In this life takes us through
指引我們走向哪條路
I will always
我會永遠
I will always 
我會永遠
Love you
愛妳


Now I don't know what lies ahead
我不知道接下來會怎樣
Or where life's road will bend
或者生命的路途會怎麼彎曲
Only Jesus knows what tomorrow brings
只有上帝知道明天會有些什麼
But if sickness or health
但無論健康或生病
In poverty or wealth
無論富有或貧窮
I'll be right there by your side
我都會在妳的身邊
To walk through anything
一起走過所有風風雨雨


So as you take my hand
所以當妳握住我的手
Together we'll stand
我們會永遠站在一起
And do our best to follow where God leads
跟隨上帝的指引,永遠做到最好
You can always trust
妳可以永遠相信
No matter what
無論
The way I feel right now
我現在的感覺是什麼
Will always be
那感覺永遠都不會變


People say the only thing
人們說唯一
That stays the same is change
不便的事情是改變
But I can tell you right now
但我現在可以告訴妳
Until my dying day
直到我死的那一天
The love I give won't fade
我給妳的愛永不褪色


No matter what the road
無論生命
In this life takes us through
指引我們走向哪條路
I will always (I will always)
我會永遠
I will always (I will always)
我會永遠
I will always 
我會永遠
Love you
愛妳

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()