Every time I stare into the sun
每次我望著太陽
Trying to find a reason to go on
試著找出繼續的理由
All I ever get is burned and blind
但我每次得到的只有灼熱和失明
Until the sky bleeds the pouring rain
直到天空降下了傾盆大雨


When you came along the time was right
妳來的時間正好
Pulled me like an apple red and ripe
像顆熟透的鮮紅蘋果,深深的吸引住我
Wasn't very long you took a bite
你輕輕的咬了我一口
And did me wrong, and it serves me right
然後冤枉了我,這是我的報應


And I nearly forgot my broken heart
而我幾乎忘了我破碎的心
It's taken me miles away
它帶領我走的好遠
From the memory of how it broke apart
從它破碎那時的記憶開始
Here we go round again, again
我們再度回到了原點,又一次

Every little key unlocks the door
每支鑰匙都能打開這扇門
Every little secret has a lie
每個小秘密都包含著謊言
Tryna take a picture of the sun
試著拍下太陽的樣子
It won't help you to see the light
但這沒有辦法幫助妳看到陽光

Every little word upon your lips
從你嘴唇裡吐出的每個字
Makes a little cut where blood pours out
都在傷口上輕輕的刺了一刀
Every little drop of blood, a kiss
每滴落下的血珠,
That I won't miss, not for anything
這個吻是我不會錯過的,不會為了任何事錯過


And I nearly forgot my broken heart
而我幾乎忘了我破碎的心
It's taken me miles away
它帶領我走的好遠
From the memory of how it broke apart
從它破碎那時的記憶開始
Here we go round again, again
我們再度回到了原點,又一次


Every single feeling tells me this is leading to a heart
每個感覺都在告訴我往真心前進的道路
In broken little pieces and you know I need this
在每個殘破的碎片中,而你知道我需要這些
Like a hole in the head
就像腦中的一個洞


Every single feeling tells me this is leading to a heart
每個感覺都在告訴我往真心前進的道路
In broken little pieces and you know I need this
在每個殘破的碎片中,而你知道我需要這些
Like a hole in the head
就像腦中的一個洞


And I nearly forgot my broken heart
而我幾乎忘了我破碎的心
It's taken me miles away
它帶領我走的好遠
From the memory of how it broke apart
從它破碎那時的記憶開始
Here we go round again, again
我們再度回到了原點,又一次
And I nearly forgot my broken heart
而我幾乎忘了我破碎的心
It's taken me miles away
它帶領我走的好遠
From the memory of how it broke apart
從它破碎那時的記憶開始
Here we go round again, again
我們再度回到了原點,又一次


Here we go round again
我們再度回到了原點
Here we go round again
我們再度回到了原點
Here we go round again
我們再度回到了原點
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()