在spotify上聽到這首歌,十分喜歡

但也覺得奇怪,以前有聽過,卻不覺得有這麼好聽,

上網查了查,原來原唱的版本的確不是我愛的tone...

我聽到的是這首:

https://open.spotify.com/track/239jVPQb5pjZ9st3aOniiK

 

 

Somebody said you got a new friend
有人說你交了個新女友
Does she love you better than I can?
她有辦法比我還愛你嗎?
It's a big black sky over my town
烏雲籠罩在我心頭
I know where you at, I bet she's around
我知道你在哪,但我打賭她也在一旁
Yeah, I know it's stupid
是的,我知道這很蠢
I just gotta see it for myself
但我就是需要用自己的眼睛確認


I'm in the corner
我站在角落
Watching you kiss her
看著你親吻她
Oh oh oh
歐歐歐
I'm right over here
我就在那裏
Why can't you see me?
為什麼你看不到我?
Oh oh oh
歐歐歐
I'm giving it my all
我付出了所有
But I'm not the girl you're taking home
但我不是那個你帶回家的女孩
Ooh ooh ooh
歐歐歐
I keep dancing on my own (I keep dancing on my own)
我只能繼續獨舞


I'm just gonna dance all night
我要跳整晚的舞
I'm all messed up, I'm so outta line
我醉的一蹋糊塗,全身都不對勁
Stilettos on broken bottles
穿著高跟鞋在一堆酒瓶中
I'm spinning around in circles
我不斷地轉圈


I'm in the corner
我站在角落
Watching you kiss her
看著你親吻她
Oh oh oh
歐歐歐
I'm right over here
我就在那裏
Why can't you see me
為什麼你看不到我?
Oh oh oh
歐歐歐
I'm giving it my all
我付出了所有
But I'm not the girl you're taking home
但我不是那個你帶回家的女孩
Ooh ooh ooh
歐歐歐
I keep dancing on my own (I keep dancing on my own)
我只能繼續獨舞


So far away, but still so near
如此的遙遠,但也如此的靠近
(The lights go on, the music dies)
(燈開了,音樂熄了)
But you don't see me standing here
但你並沒有看到我站在那
(I just came) to say goodbye
(我只是來)說再見而已


I'm in the corner
我站在角落
Watching you kiss her
看著你親吻她
Oh oh oh
歐歐歐
I'm giving it my all
我付出了所有
But I'm not the girl you're taking home
但我不是那個你帶回家的女孩
Ooh ooh ooh
歐歐歐
I keep dancing on my own (I keep dancing on my own)
我只能繼續獨舞


I'm in the corner watching you kiss her
我站在角落看著你親吻她
Oh oh oh
歐歐歐
I'm right over here
我就在那裏
Why can't you see me
為什麼你看不到我?
Oh oh oh
歐歐歐
I'm giving it my all
我付出了所有
But I'm not the girl you're taking home
但我不是那個你帶回家的女孩
Ooh ooh ooh
歐歐歐
I keep dancing on my own (I keep dancing on my own)
我只能繼續獨舞


(I keep dancing on my own)
我只能繼續獨舞

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()