無意間在Spotify聽到的一首歌

當時心情焦慮 而這首歌的緩慢而舒服的旋律舒緩了我的煩躁

查了查似乎沒有中文歌詞 所以就自己稍微翻譯一下

自知功力低微 若有錯誤請不吝指教

 

 

Louder than the sound of raging waves
比洶湧的波濤更震撼
Higher than the mountains I can climb
比最高的山嶽更高聳
Oh your mercy brought peace to my mistakes
妳的寬容撫平了我的錯誤
When I run I see your love will never change
即使我逃走 妳的愛從不改變
                       

Hope will fade out
希望會淡去
Lights may burn down but you are here
燭光會燒盡 但妳依然在我身邊
                       

I wanna see your face
想再看看妳的臉龐
I need to see your grace
想再看看妳優雅的身影
When I’m falling down you give me steady ground
當我跌倒 妳給我最堅定的支持
I wanna show your love
想把愛展現給妳
I want to live for you
想要為妳而活
When I’m falling down you give me steady ground
當我跌倒 妳給我最堅定的支持
                       

I stayed up just to see the light of day
深夜不睡只為了看天明的第一道曙光
You are the silver lining breaking through the night
妳是漫漫長夜的一線希望
As I walk away into a distant land
當我離開到遙遠的地方
I see you there with arms stretched wide
妳依然在那對我張開雙臂

 

arrow
arrow
    文章標籤
    英文歌詞 中文歌詞
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()