Kodaline,近年來最常聽的樂團之一,
一開始接觸他們是主打歌Honest,
而最常聽的是他們的抒情歌,All I Want, High Hopes之類的
這首ready旋律輕快,我也超愛。

PS.MV好催淚阿...


You tell me that you're ready but you just don't know
妳說妳準備好了,但妳就是不知道
My eyes are getting heavy and it's starting to show
我的眼睛越來越重,不想睜開
Never seen it coming, never seen a thing
不想看到任何事情
Maybe I'll get through what's ever coming to me
也許不管什麼事情我都能克服


Cause I've been so unlucky I don't know what to say
因為我是如此不幸,我也不知該說什麼
Running out of money I've been wasting away
浪費了太多,我一貧如洗
I never seen it coming never seen a thing
我不想看到任何事情
Maybe I'll get through what's ever coming to me
也許不管什麼事情我都能克服


If we fall (We fall down)
如果我們跌倒了
If we fall (We fall down)
如果我們跌倒了
If we fall down hard I'll be ready to crawl
即使我們重摔在地,我也準備好要開始爬了


I'm ready. I'm ready for it
我準備好了
I'm ready. I'm ready for it
我準備好了
I'm ready. I'm ready for it all
我全都準備好了


Look me in the eye when I am talking to you
當我跟妳說話時,請看著我的眼睛
It's easy to get nervous I've been feeling it too
這很容易讓人緊張,我也曾這麼覺得
Yeah it's kind of crazy, yeah it's kind of dumb
這有點瘋狂,有點扯
But never let the pressure overpower the fun
但別讓壓力壓倒了快樂


Yeah I'm sure your parents probably said it to you
我很確定妳的父母可能對妳說什麼
Follow what you love and you will love what you do
跟隨妳愛的,而妳將會愛妳所做的
And never let the pressure tell you that you're not
永遠別讓壓力告訴妳
Capable of being everything that you want
妳無法夢想成真

 

arrow
arrow
    文章標籤
    kodaline
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()