Emeli Sande,超級實力派歌手
歌聲清脆好聽,好像要穿透你的靈魂一樣
這首Clown應該是在諷刺演藝圈
為了紅無所不用其極的心態
乍聽之下以為是情歌呢
旋律好美麗好哀傷


I guess it's funnier from where you're standing
我猜從你的角度來看,應該更好笑吧
'Cause from over here I miss the joke
因為從我這看,會漏掉一個醜態
Clear the way for my crash landing
為我的緊急降落空一條走道
I've done it again
我又再次
Another number for your notes
成為你筆記中的另一組數字


I'd be smiling if I wasn't so desperate
如果不那麼絕望,我一定會微笑著
I'd be patient if I had the time
如果有時間,我一定會很有耐心的
I could stop and answer all of your questions
停下來並回答你所有的問題
As soon as I find out
當我發現
How I can move from the back of a lie
該怎麼從謊言的背後移開


I'll be your clown
我會成為你的小丑
Behind the glass
在螢幕之後
Go 'head and laugh
盡管嘲笑我
'Cause it's funny
因為真的很好笑
I would too if I saw me
如果我能看到自己,我也會這麼做
I'll be your clown
我會成為你的小丑
On your favorite channel
在你最愛的頻道
My life's a circus, circus
我的人生就是個馬戲團
Round in circus
不斷重複的馬戲團
I'm selling out tonight
今晚我將把自己賣完


I'd be less angry if it was my decision
如果是我自己的決定,我就不會那麼生氣
And the money was just rolling in
而這樣就會財源滾滾
If I had more than my ambition
如果我有比野心更強的力量
I'll have time for please
我將有時間取悅你
I'll have time for thank you
我將有時間感謝你
As soon as I win
當我勝利的時候


From a distance my choice is simple
從遠處看,我的選擇很簡單
From a distance I can entertain
從遠處看,我可以娛樂大家
So you can see me
所以你可以看到我
I put makeup on my face
我在臉上濃妝豔抹
But there's no way you can feel it
但你不可能感受的到
From so far away
從那麼遠的地方

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()