第一次聽到他們的歌是I Hate Everything About You十分驚豔

後來連來連去 又聽到他們的It's All Over之後就忍不住去粉絲團按讚了

雖然好像搖滾樂團跟粉絲團按讚這種行為有點不搭

但誰管他XD

在2013年主唱退團

換了新主唱以後

聲音好像沒有以前聽起來那麼憤怒

可是歌的品質沒有下降

 

 

 

 


Here's to being human
為成為人類乾杯
All the pain and suffering
所有的痛苦與折磨
There's beauty in the bleeding
這裡有個正在流血的美人
At least you feel something
最少妳還知道那是什麼感覺
I wish I knew what it was like
真希望我能知道那種
To care enough to carry on
很在乎所以繼續前行的感覺
I wish I knew what it was like
真希望我能知道那種
To find a place where I belong, but
找到歸屬的感覺,但


I am machine
我是機器
I never sleep
我從不休息
I keep my eyes wide open
我眼睛永遠張開
I am machine
我是機器
A part of me
心中的某個地方
Wishes I could just feel something
希望我可以感受到些什麼
I am machine
我是機器
I never sleep
我從不休息
Until I fix what's broken
直到我找到失靈的地方
I am machine
我是機器
A part of me
心中的某個地方
Wishes I could just feel something
希望我可以感受到些什麼


Here's to being human
為成為人類乾杯
Taking it for granted
理所當然的
The highs and lows of living
在生活中擁有高潮和低潮
To getting second chances
總是有第二次機會
I wish I knew what it was like
真希望我能知道那種
To care about what's right or wrong
會去在意對與錯的感覺
I wish someone could help me find
我希望有人能幫我找到
Find a place where I belong, but
一個歸宿,但

It wasn't supposed to be this way
事情不該是這樣的
We were meant to feel the pain
我們本應感受到痛苦
I don't like what I am becoming
我不喜歡我的樣子
Wish I could just feel something
真希望我可以感受到些什麼

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()