Send your kisses my way
將妳的吻寄來
Bring your sweet heart to me
把妳甜蜜的心給我
I've been waiting for so long
我已經等好久了


Tell me all your stories
告訴我妳所有的故事
Leave some open for me
留下一些空位給我
Write your name into this song
將妳的名字寫進這首歌


I walk through the fire
我走過火焰
Run through the rain
越過暴雨
I'll wait for forever
我會永遠等妳
If love is your name
如果妳生來是為了愛


Catch your wind from heaven
抓住天堂的氣息
Send them while you're sleeping
當妳熟睡時寄給妳
Wake me with the morning sun
用晨曦叫醒我
I'll dream of you until you come
直到妳來之前,我們都會在夢裡相見


I walk through the fire
我走過火焰
Run through the rain
越過暴雨
I'll wait for forever
我會永遠等妳
If love is your name
如果妳的名字叫做愛情


Valentines keep knocking
情人不斷的敲門
My heart keeps on walking
我的心不斷的跳動
Darling I'll hold on for you
親愛的為了妳我會繼續堅持
For You, for you
為了妳,為了妳


I walk through the fire
我走過火焰
Run through the rain
越過暴雨
I'll wait for forever
我會永遠等妳
If love is your name
如果妳的名字叫做愛情


If love is your name
如果妳的名字叫做愛情
If love is your name
如果妳的名字叫做愛情

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()