Help me understand
幫我了解
The war you're fighting 
妳在打的這場仗
We'll never have a chance if you fire blindly
如果妳毫無目的的開火,我們是贏不了的
you're circling the atmosphere
妳在上空盤旋
Unsure if I'll disappear
不確定我會不會消失
I'm not going nowhere
但我哪兒也不去
Open your eyes
張開妳的雙眼

 

I'm always gonna be
我永遠會是
Your safe place to land
妳安全的港灣
safe place to land
安全的港灣
The ground beneath your feet
支撐妳的土地
Like you never had
就像那些妳不曾擁有的
Like you never had
就像那些妳不曾擁有的
When you're at 10, 000 feet
當妳在一萬英呎的高空
No parachute
沒有降落傘
You got my hand
但妳有我的手
I´m always gonna be
我永遠會是
Your safe plance to land
妳安全的港灣
safe place to land
安全的港灣

 


You say your heart is made of glass
妳說妳的心是玻璃做的
If you fall apart then I'll glue you back
如果破了我會把它黏起來
well i'm made of paper mäché
而我是紙做的
And i'll blow away if i can't make you stay
如果留不下妳,我將隨風而去
Your're circling the atmosphere
妳在上空盤旋
Unsure if i'll disappear
不確定我會不會消失
Open your eyes
張開妳的雙眼

 

I'm always gonna be
我永遠會是
Your safe place to land
妳安全的港灣
safe place to land
安全的港灣
The ground beneath your feet
支撐妳的土地
Like you never had
就像妳那些不曾擁有的
Like you never had
就像妳那些不曾擁有的
When you're at 10, 000 feet
當妳在一萬英呎的高空
No parachute
沒有降落傘
You got my hand
但妳有我的手

 

I'm always gonna be
我永遠會是
Your safe plance to land
妳安全的港灣
safe place to land
安全的港灣
Your safe place to land
妳安全的港灣

 

And i'm always gonna break your fall
我永遠會讓妳停止沉淪
If you let me be your safety net even when i know your wrong
雖然妳的過去並不順利 但如果妳仍願意讓我保護妳
When I'll aways be your tried and true
我永遠願意為了妳而嘗試
Yeaheaah
When yoyr wings give out on you
當妳的翅膀受了傷

 

And I'm always gonna be
我永遠會是
Your safe place to land
妳安全的港灣
safe place to land
安全的港灣
The ground beneath your feet
支撐妳的大地
Like you never had
就像妳那些不曾擁有的
Like you never had
就像妳那些不曾擁有的
When you're at 10, 000 feet
當妳在一萬英呎的高空
No parachute
沒有降落傘
You got my hand
但妳有我的手

 

I'm always gonna be
我永遠會是
The bright lights that shine and guide you back
指引妳回家的閃亮燈光
I'm always gonna be
我永遠會是
Your safe plance to land
妳安全的港灣
safe place to land
安全的港灣
The ground beneath your feet
支撐妳的大地
Like you never had
就像那些妳不曾擁有的
Like you never had
就像那些妳不曾擁有的
When you're at 10, 000 feet
當妳在一萬英呎的高空
No parachute
沒有降落傘
You got my hand
但妳有我的手

 

I'm always gonna be
我永遠會是
Your safe plance to land
妳安全的港灣
safe place to land
安全的港灣
You safe place to land
妳安全的港灣
Like you never had
就像妳那些不曾擁有的

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()