找到的這個MV很奇怪,應該有調過速度

聽起來像趕火車= = 原曲舒服多了...

附上spotify連結,希望可以盡量聽原曲

https://open.spotify.com/track/2z9Zh02PyjplmTEvG24VvZ

 

 

 

Time ain’t nothing if it ain’t fast
如果時間沒有過得那麼快,它不會如此讓人無感
Taking everything that you ever had
帶走妳的所有
And giving nothing in return
而沒有任何回報
But a cold bed in a quiet earth
只留給妳一張冰冷的床


But if there's a door in every cell
但是否每個牢房中都有扇門
A pearl inside of every shell
每個貝殼中都有珍珠


How hard can it be
這能有多難呢?
To share your love with me?
跟我分享妳的愛
How hard can it be
這能有多難呢?
To rise with me each morning
每天早上與我一起醒來
How long when it feels like
這種我們能永遠活著的感覺
We'll live forever I fear
能持續多久呢
That time will hide the years
我害怕時間會飛逝


Life ain’t nothing if it ain’t hard
如果生命沒有這麼艱辛,那它不會那麼讓人無感
It’ll show you who you truly are
它會告訴妳真實的自己
Knock you down when you get too tall
當妳在高峰時將妳擊落
Till you spun around in a free fall
直到妳在自由落體中打轉


But somewhere out there past the storm
但在風暴另一端的某個地方
Lies the shelter of your heart
會有個避風港,就在妳的心裡


So how hard can it be
所以這能有多難呢?
To share your love with me?
跟我分享妳的愛
How hard can it be
這能有多難呢?
To rise with me each morning
每天早上與我一起醒來
How long when it feels like
這種我們能永遠活著的感覺
We live for ever i fear
能持續多久呢
Like we were never here
我怕得就像我們不曾到達這裡
So hold on tightly my dear
所以親愛的抓緊我


I'm not one to waste my time
我並不是浪費生命
Searching for some silver lining
尋找飄渺希望的人
Somewhere out there past the storm
在風暴另一端的某個地方
Lies the shelter
會有個避風港
Of your heart
就在妳心的心裡


So how hard can it be (how hard)
所以這能有多難呢?
To share your love with me?
跟我分享妳的愛
How hard can it be
這能有多難呢?
To rise with me each morning
每天早上與我一起醒來
How long it feels like
這種我們能永遠活著的感覺
We will live forever
能持續多久呢
But I fear
但我害怕
That time can hide the years
時間會飛逝
Like we were never here
就像我們不曾到達這裡
So hold on tightly my dear
所以親愛的抓緊我
Before we disappear
在我們消失之前
Before we disappear
在我們消失之前
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()