Talking like we used to do
就像以前那樣聊天
It was always me and you
就像一直以來那樣,只有我和妳
Shaping up and shipping out
改善和離開
Check me in and check me out
接受我,仔細的看著我(*註)
Do you like walking in the rain?
妳喜歡在雨中漫步嗎?
When you think of love, do you think of pain?
當妳想到愛情時,有想過痛苦嗎?
You can tell me what you see
妳可以告訴我妳看到了什麼
I will choose what I believe
我可以選擇要相信什麼


Well hold on darling
堅持住,親愛的
This body is yours
這身體是妳的
This body is yours and mine
這身體是妳的,也是我的
Well hold on my darling
堅持住,親愛的
This mess was yours
這混亂是妳的
Now your mess is mine
而現在,也是我的
Ah-oooh
Your mess is mine
妳的混亂就是我的混亂


See you in the marketplace
看到妳在逛市場
Walkin 'round at 8 AM
早上八點
Got two hours before my flight
還有兩個小時我的飛機才要起飛
Luck be on my side tonight
今晚運氣在我這邊
You're the reason that I feel so strong
你是我堅強的理由
The reason that I'm hanging on
我繼續努力的理由
You know you gave me all that time
妳知道妳給我所有的時間
But did I give enough of mine
但我給妳的足夠嗎


Bring me to your house
帶我回妳家
Tell me "sorry for the mess"
告訴我"不好意思家裡很亂"
Hey, I don't mind
嘿,我不在意
You're talking in your sleep
妳睡覺的時候不斷說話
All the time
一直說話
Well you still make sense to me
我還是能理解妳的
Your mess is mine
妳的混亂就是我的混亂


Your mess is mine
妳的混亂就是我的混亂
This body is yours and this body is mine
這身體是妳的,也是我的
Your mess is mine
妳的混亂就是我的混亂
Your mess is mine
妳的混亂就是我的混亂

*註:check me in一直找不到合理翻譯,所以就取"入住"的意思翻作"接受我"

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()