最近聽到有個歌手被粉絲槍擊死亡

上網看了看新聞 沒想到是她

之前就有聽過她的歌 但因為跟我喜歡的tone不太合 所以沒仔細聽

帶著補償的心情 把她歷年歌曲聽了一遍 其實還蠻好聽的

可惜以後再也聽不到了

希望她的在天之靈能安息 with love

(瘋狂粉絲真可怕,女神Tylor要小心啊QQ)

 

 

You called me out and taught me tough
你戳破我的謊言,然後教我怎麼堅強
With love, with love.
用愛情,用愛情
You fought my flaws, my teeth, my claws
你戰勝我的缺點、我的武裝、我的防衛
With love, with love.
用愛情,用愛情
Cause every time I'm slipping away from myself,
因為每次我要偷偷的離開時
You're the one that moves me like nobody else.
你總是那個感動我的人,從沒有人會這樣對我


Cause when I'm down and I'm done,
因為當我崩潰死心的時候
And I'm coming unplugged
我失去了動力
When I'm ready to fall
當我決定就這樣沉淪
You're the one always holding me up
你總是那個支持我的人
With love
用愛情


Oh no no
喔不


Your tongue won't tie, you'll always find
你總是會做得很好,你總是會找到真相
The truth yeah you do
對,你總是會
But still you smile despite the lines I drew for you
儘管我畫下許多界線,你仍然會對我微笑
Cause every time I'm slipping away from myself,
因為每次我要偷偷的離開時
You're the one that moves me like nobody else. Oh no.
你總是那個感動我的人,從沒有人會這樣對我


Cause when I'm down and I'm done,
因為當我崩潰死心的時候
And I'm coming unplugged
我失去了動力
When I'm ready to fall
當我決定就這樣沉淪
You're the one always holding me up
你總是那個支持我的人
With love
用愛情


Love, Love, Love, Love
愛情,愛情,愛情,愛情


When I'm down, when I'm coming undone. no. (Ohh)
當我崩潰、一事無成的時候,不,
You're always there with love (Love)
你永遠都會在那邊,帶著最深的愛
When I'm done, love
當我死心的時候,愛情
When I'm out, when I fall
當我出局了,當我沉淪了
You're always always always always there
你永遠、永遠、永遠、永遠都會在我身邊


When I'm down and I'm done,
因為當我崩潰死心的時候
And I'm coming unplugged
我失去了動力
When I'm ready to fall
當我決定就這樣沉淪
You're the one always holding me up
你總是那個支持我的人


When I'm down and I'm done,
因為當我崩潰死心的時候
And I'm coming unplugged
我失去了動力
When I'm ready to fall
當我決定就這樣沉淪
You're the one always holding me up
你總是那個支持我的人
With love
用愛情
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()