最近看了幾本跟愛情有關的小說

一邊聽這種不複雜卻能感到愛很深的歌

還蠻搭的

推薦給天下有情人囉XD

 

 

I love you more than you will ever know
我愛妳,比妳知道的更愛
I love you no matter what you do
我愛妳,無論妳做了什麼
I'm gonna hold you as long as you will let me
只要妳願意,我會永遠牽著妳的手
Cause you're mine, I love you
因為妳是我的,我愛妳


I loved you before I ever heard your voice
我愛妳,在我聽到妳的聲音之前
Before I even knew your name
在我知道妳的名字之前
I loved you before I saw those pretty eyes
我愛妳,在我看到妳那對美麗的雙眼之前
I loved you right away
我馬上就愛上妳了


So take it slow
所以我們慢慢來
Before you know it, you'll be old and grown
當妳了解我的愛有多深時,也許已經白髮蒼蒼
Just remember that I'm always here
而現在只要記得我永遠在那裏
Hands you can hold on to
永遠張開雙手等著妳
I love you
我愛妳


Don't worry what anybody else will say
不要擔心別人說閒話
Don't hurry to break that precious heart
不要急著打破那顆寶貴的真心
When you try to be like somebody else
當妳試著扮演別人
Remember I love you the way you are
記得還有個我愛著妳原本的樣子


So take it slow
所以我們慢慢來
Before you know it, you'll be old and grown
當妳了解我的愛有多深時,也許已經白髮蒼蒼
Just remember that I'm always here
而現在只要記得我永遠在那裏
Hands you can hold on to
永遠張開雙手等著妳
And I love you
而且我愛妳


So let's climb every tree
所以讓我們一起爬上每棵樹
And drink imaginary tea
喝下想像中的茶
And speak a language only we can understand
說著只有我們知道的語言
And I will fight back the tears
我會忍住淚水
As we fly through the years
在我們一起度過的歲月裡
And I'll keep you as close as I can
我會盡全力陪伴在妳身邊


I love you more than you will ever know
我愛妳,比妳知道的更愛
I love you no matter what you do
我愛妳,無論妳做了什麼
And I'm gonna hold you as long as you will let me
只要妳願意,我會永遠牽著妳的手
'Cause you're mine, I love you
因為妳是我的,我愛妳

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()