我本身並沒有特別喜歡Mika,但我熱愛莫文蔚XD

這版本是跟莫文蔚合唱的

歌詞最後出現一句中文 害我聽好久 想說那句是什麼鬼...

 

 

 

I could be staring at somebody new
我凝視著另外一個人
But stuck in my head is a picture of you
但在我腦海中都是你的身影
You were the thunder I was the rain
你是雷霆而我是雨滴
I wanna know if I'll see you again
我想知道能不能再次見到你
I said I love you, you said goodbye
我說我愛你,你說再見
Everything changes in the blink of an eye
就在眨眼間一切都改變了
It's been a while, I still carry the flame
過了這麼久,我對你的愛火依然熾烈
I wanna know if I'll see you again
我想知道能不能再次見到你
See you again
再次見到你
See you again
再次見到你
Want you to know
希望你能知道
What you mean to me
你對我有多重要
What would it take
要付出多少代價
Take you to see
帶你去看


I could put a little stardust in your eyes
我可以撒下一些星塵在你眼裡
Put a little sunshine in your life
將一些陽光照進你的生命裡
Give me a little hope you feel the same
給我一點希望吧,如果你也這麼覺得
And I wanna know if I'll see you again
而我想知道能不能再次見到你
Will I see you again
還能再見到你嗎


I feel like a fool
我覺得自己像個笨蛋
Cause you're not even there
因為你根本就不在這
I'm writing this song
我現在寫下這首歌
And you don't even care
而你卻不會在乎
Throw me a life line
求你將救生索丟給我
And open the door
打開這道門
And pick up my heart
拾起我那顆
that you left on the floor
被你遺落在地上的真心
On the floor
遺落在地上
On the floor
在地上
Want you to know
希望你能知道
What you mean to me
你對我有多種藥
What would it take
要付出多少代價
Take you to see
帶你去看


I could put a little stardust in your eyes
我可以撒下一些星塵在你眼裡
Put a little sunshine in your life
將一些陽光照進你的生命裡
Give me a little hope you feel the same
給我一點希望吧,如果你也這麼覺得
And I wanna know if I'll see you again
而我想知道能不能再次見到你
Funny how the times go rushing by
有趣的是,時間竟過得如此的快
And all the little things we leave behind
以及我們竟一起經歷了這麼多的小事情
But even any other thing i do
但即使除此之外我做的每件事
Is a little bit of me
一部分是為了我
And a little bit of you
一部分是為了你
When will I see you again
何時我才能再見到你呢?
When will I see you again
何時我才能再見到你呢?
我們不散不見(←這是歌詞)
我們不散不見
When will I see you again
何時我才能再見到你呢?
When will I see you again
何時我才能再見到你呢?

I could put a little stardust in your eyes
我可以撒下一些星塵在你眼裡
Put a little sunshine in your life
將一些陽光照進你的生命裡
Give me a little hope you feel the same
給我一點希望吧,如果你也這麼覺得
And I wanna know if I'll see you again
而我想知道能不能再次見到你
See you again
再次見到你
When will I see you again
何時我才能再見到你呢?
我們不散不見(←這是歌詞)
我們不散不見
When will I see you again
何時我才能再見到你呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()