近來有許多以前不喜歡的人出了很好聽的新專輯
小賈斯汀是其中翹楚,而Zayn也算是一個
以前最討厭1D了,覺得又不帥又難聽
不過Zayn單飛後這張新專輯卻讓我不斷重播
其中第二主打It's You,沒想到他竟然能把這種空靈的歌唱得那麼有味道

歌詞如下


She got, she got, she got
她有
Her own reason
自己的理由
For talking to me
跟我說話的理由
She don't, she don't, she don't
她並不
Give a fuck
在意
About what I need
我需要什麼


And I can't tell you why
而我無法告訴妳
Because my brain can't equate it
因為我的大腦無法平衡
Tell me your lies
請告訴我謊言
Because I just can't face it
因為我沒辦法面對事實


It's you, it's you
是妳
It's you
是妳
It's you, it's you
是妳
It's you
是妳


I won't, I won't, I won't
我不會
Cover the scar
遮掩傷痕
I'll let it bleed
我會讓它流血
So my silence
所以我的沉默
So my silence won't
就不會
Be mistaken for peace
被錯認成平靜


Am I wrong for wanting us to make it?
想要我們成真,錯了嗎?
Tell me your lies
請告訴我謊言
Because I just can't face it
因為我沒辦法面對真相


Could it be that it's a lesson?
可不可以當成是一個教訓
That I never had to learn
那種我永遠不用學習的
I looked at it like a blessing
我曾認為那是恩賜
And now it's just a curse
原來那只是詛咒
I don't know why
我不知道為什麼
I don't know why
我不知道為什麼
You, you

arrow
arrow
    文章標籤
    Zayn
    全站熱搜

    酥油茶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()